Saturday, November 20, 2010

Flyers Walit World


Inilah hasil dari proses makeover yang aku buat ke atas flyers Walit World ni. Tujuan dia bagi nampak seragam dengan konsep bunting & backdrop untuk MAHA 2010. Nampak mcm senang, tapi proses ni mengambil masa yang lama sebab:
1. PC aku lembab macam labi-labi
2. Pala otak aku jammed
3. Client cerewet.. (arini tukar itu, sok dtg lagi suruh tukar ini lak, lusa dtg lagi tukar lagi..)

Akhirnya die bersetuju dengan design ni walaupun die mintak tambah gambar lagi.. Aku bukan tak boleh tambah gambar, tapi masalah die, PC aku LEMBAB.. Kalau PC aku takde masalah, bukan takat gambar je, skali dengan video kawin aku masukkan.. Ape2 hal pun lega la jugak sebab projek die dah hampir nak siap.. Tinggal touch-up sikit2 je lagi.. Boleh la aku ponteng arini.. Dok rumah jaga anak..

No comments:

Post a Comment