Friday, November 12, 2010

Walit World Backdrop & Bunting





Antara design Backdrop & Bunting Walit World untuk MAHA 2010.. Mase buat projek ni la aku menguji kemampuan PC aku bekerja sebab kali ni aku banyak menggunakan image. Kalau takat nak bubuh gambar tu kire boleh lagi, tapi bab nak kena edit tu yg payah sket.. Gambar sebenar rumah burung tu kosong sebab under construction lagi, tapi client mintak aku tanam rumput, tanam pokok bakau kat belakang tu, tukar langit, lepaskan burung & macam2 lagi la.. Sume ni mengambil masa 4 hari.. Aku rasa mcm nak tergelak je bile tengok hasil die camni.. Macam projek budak tingkatan 2 baru belajar guna Adobe. Hahaha..!! Tapi nak buat camne, kehendak client mesti dituruti.

Beralih ke desing bunting lak.. Mase memula pikirkan konsep untuk Walit World ni, rase macam nak menangis, nak berenti merokok, nak main konda kondi & macam2 lagi ar.. Tak tau la ape kena dengan otak aku skang ni, sume idea tak keluar.. Last skali jalan terakhir, taip "bunting design" dalam google & click search.. Hahaha..!! Hamek ko, 99% aku copy paste..!! Syyyhhh.. Sape2 yang perasan tu, senyap je yek.. Nanti client reject lak.. Mati aku nak kena buat balik.. Lagipun aku bukan tiru design die, cume mengambil konsep idea je..

Syukuralhamdulillah, skang ni tinggal buat flyers je.. Doakan PC aku tak buat hal.. Amin..

No comments:

Post a Comment